zaterdag 8 juni 2013

#ding23 Evaluatie

Ik heb veel geleerd tijdens deze cursus, vooral ook dat ik lang niet zoveel wist als ik dacht. Het was behoorlijk intensief en hard doorwerken daardoor heb ik het gevoel dat het meer ter oriƫntatie was, tijd om je er verder in te verdiepen was er niet want de volgende dingen stonden alweer te wachten.
Ik heb wel mogelijkheden gezien voor de bibliotheek, ik vond het erg leuk om te zien hoe andere bibliotheken dat doen. Het was heel goed dat we allemaal deze cursus gedaan hebben, het is heel belangrijk in ons werk dat we hier kennis over hebben.
Wat me ook opviel is hoe snel de ontwikkelingen gaan. Volgend jaar is alles weer anders, je bent dus eigenlijk nooit ‘klaar’ met 23 dingen. Het is geen cursus maar een startpunt!

1 opmerking:

  1. Agnes, gefeliciteerd! Je hebt de finish gehaald. Je kijkt positief terug op de afgelopen periode en vol verwachting naar de toekomst. Ook ik ben benieuwd!

    BeantwoordenVerwijderen