vrijdag 26 april 2013

#ding13 Sociale netwerken

Vorig jaar heb ik al een facebook account aangemaakt om mee te kunnen doen met de geheime groep van Groepsbezoekmedewerkers. Al snel kreeg ik van allerlei mensen het verzoek of ik vrienden wou worden en dat vond ik toch wel erg leuk. Het is leuk om alle belevenissen te lezen en daar op te reageren, met mensen die je niet vaak ziet blijf je zo toch makkelijker in contact. Zo ben ik nu bevriend met mijn nicht in Amerika en af en toe sturen we elkaar een berichtje of een reactie. Zonder Facebook zou ik nooit contact met haar hebben.
Minder leuk vind ik alle reclameboodschappen die voorbij komen en  de berichten over prestaties in spelletjes. Ik hoop dat anderen geen berichten over mij krijgen als ik een spelletje heb gedaan!

Ook voor de bibliotheek werkt het denk ik wel. Regelmatig krijg ik een Vind-ik-leuk als ik een bericht van de bibliotheek deel. Dat is een bewijs dat het gezien wordt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten