zondag 3 maart 2013

#ding4 RSS

Nu verder met RSS en Google Alerts. Ik heb nu een paar RSS feeds op mijn Symbaloo pagina gezet. En volg de blogs van Ann en Sonaida. Nu bij Google Alert kijken, dat werkt erg eenvoudig en ik hoef geen filmpje te bekijken! Ik heb er 1 gemaakt over de bibliotheek die een melding geeft per email en 1 die moet in de reader terecht komen. Ik maak nog een paar alerts over oosthuizen en e-books. Ik hoop dat ik het goed gedaan heb en het nieuws binnenstroomt, even afwachten maar.
Dat is snel, er is net een bericht binnen gekomen over e-books. Leuk!

1 opmerking:

  1. Ik heb zelf in mijn Google Reader een RSSfeed staan voor alle cursisten. Zo zie ik meteen wie een nieuw bericht heeft geplaatst. Dit kan ook met Symbaloo.

    Zie jij hierin ook voordelen voor de bibliotheek?

    BeantwoordenVerwijderen